Over mij

Mijn foto
Utrecht, Netherlands
Fotografie heeft al heel lang mijn belangstelling, ben begonnen met een kleine Agfa, daarna een Praktica Spiegelreflex.Alles handmatig instellen. Toen kwam de Minolta 7000, de eerst autofocus spiegelreflex, daar heb ik vele jaren mee gefotografeerd, diverse lenzen er bij gekocht. Het digitale tijdperk brak aan en ik kocht een Minolta Dimage Z2. Na een paar jaar kwam de Minolta D7 spiegelreflex en sinds Jan 2008 de Sony Alpha 700 en sinds maart 2012 Sony Alpha A77 Behalve fotografie heb ik nog vele andere interesses, zoals de computer en met name Paint Shop Pro.

dinsdag 5 april 2011

Zondag op weg naar Williams

Zondagmorgen om 10 uur vertrokken vanuit Las Vegas.
Via Laughlin, Kingman en Seligman richting Williams
Door Laughlin loopt de Colorado rivier, wat de scheiding is tussen Nevada en Arizona.
Voor het grootste deel liep de weg weer door de woestijn, wat overigens best een
mooi landschap is. Toch wel afwisselend, met heuvels en zo.
Ik heb wat foto's uit de auto genomen





Dit wilde ik even laten zien. Enorme campers met de personenauto er aan vast.
De een nog groter en luxueuzer dan de ander. IK heb mijn ogen uit gekeken.


Dit zijn Gisela en Mike, zoals je ziet is Mike mijn tassendrager ! Geweldig !


Dit is een Kingman, waar een heel oude stoomlokomotief staat.


Hier begon het al aardig donker te worden, maar nog net mooi licht op de heuvel.

Dit is een nagebouwd deel van een stadje in Seligman, zoals het vroeger uitzag.
Het ligt aan de bekende Route 66


Hier de tijden dat mensen onderweg waren met de Stagecoach

Geen opmerkingen: