Over mij

Mijn foto
Utrecht, Netherlands
Fotografie heeft al heel lang mijn belangstelling, ben begonnen met een kleine Agfa, daarna een Praktica Spiegelreflex.Alles handmatig instellen. Toen kwam de Minolta 7000, de eerst autofocus spiegelreflex, daar heb ik vele jaren mee gefotografeerd, diverse lenzen er bij gekocht. Het digitale tijdperk brak aan en ik kocht een Minolta Dimage Z2. Na een paar jaar kwam de Minolta D7 spiegelreflex en sinds Jan 2008 de Sony Alpha 700 en sinds maart 2012 Sony Alpha A77 Behalve fotografie heb ik nog vele andere interesses, zoals de computer en met name Paint Shop Pro.

zondag 17 april 2011

Down Town Los Angeles

Vrijdag zijn we naar downtown Los Angeles geweest en een rondrit gemaakt langs veel bekende punten en straten.
Twee nichten van Gisela hadden ons uitgenodigd. Ze kennen de weg op hun duimpje, want ze hebben er allebei gewerkt. Het lijkt mij ontzettend lastig, want het zijn allemaal rechte straten met kruisingen, alles lijkt op elkaar en er komt geen eind aan.
Eerst naar Griffith Park Observatory, waar we helaas niet naar binnen konden, het ging pas een uur later open, maar van daaruit heb je een prachtig uitzicht over de stad. Op Hollywood Boulevard zijn we even uit de auto gestapt, om de Walk of Fame te bekijken en het Kodak Theatre en het Grauman's Chinese Theatre.
Heel druk daar en heel veel mensen verkleed als bekende artiesten, die wel met je op de foto willen, tegen betaling uiteraard.














1 opmerking:

Strand en zo zei

Wat leuk dat je hier bent geweest. Lijkt me een hele belevenis om over deze wereldberoemde sterren te lopen.